Ehkä mä vaan ajan itteeni masennuksee, mut tänää katoin peiliii sillee " eivittu, oikeesti kato itteäs ". En mielestäni näytä vaatteiten kans lihavalta, vaan vähä pyöreeltä. Terkkari sano mulle, et oon onnekas ku en näytä lihavalta. Mun kaverit on sillee " piänihän sä oot, viiskytkilonen ". Mun tekis miäl aina sanoo et vitut, kuuskytkilonen. Mut siiis, nyt mä alotan tän blogin turvin. Mulle on vitun sama tuleeks tähä ketää lukemaa, ja oon valmis ottamaa paskaa niskaa kommenttien puolesta. Oon yksin tän asian kans, koska en kehtaa sanoo kellekkään et haluun laihtua. Mulla on henkilökohtanen blogi kans, mut en sinne voi kirjottaa mitää angstii et söin sitä ja tätä ja oon taas läski. En haluu et mun kaverit tietää tän. Joo, asun paskanpuhujien ihmemaassa. Olin tasan vuos sit kans alottamas laihutusta, mut se jäi. Laihutin 7 kiloo ja lihoin ne heti takasin. Perheen kanssa ollaan menossa ulkomaille keväällä, joten ois kiva jos ois bikinikunnos, ja omistais napakorun.

En aatellu linkata tätä blogia kellekkään, ja jos linkkaan mun parhaalle kaverille, ni anteeks et en oo kerton tästä sulle. Mun " ego " ei vaan kestä.

En voi puhuu täst mun vanhemmille, koska ne olettaa et oon onnellinen ja tyytyväinen mun ulkonäköö, en oo.. Mulle sanotaa, netissä kylläkin, et mulla on hyvä kroppa ja oon kaunis, mut näkispä kaikki mut alusvaatteissa, yök ! Ja mun oman terveyden vuoks haluun kans tätä ! En haluu et mulla on huono kunto ja oon pelkkä sohvaperuna. No thanks.

Eli mitä siis haluun ? No siis ihan realistisia tuloksia, pienemmät reidet ja maha ! Allit vois kans lähtä. En viäl kehtaa laittaa vartalokuvii, ja sit ku laitan, ni sensuroin kaiken ympärilläolevan, en vaan haluu et kukaan näkee sitä.

Ja siis, oon ollu ihan sinut mun kropan kans aina, ja tajunnu et oon vähä pyöreempi. Mut kyl se repii itsetuntoo, ku pitää ostaa farkut tuumakoos 30, ku kaverit ostaa 26. Ja oon siis kavereistani se lyhyin.

Aattelin et otan _oikeesti_ itteeni niskasta kiinni ja alotan tän rupeaman nyt ! Mä oon rantakunnossa enskesänä ! Kyl tää tästä ! Lopetan tupakoinninki, ja aattelin et en joiskaa enää niin usein, ja jos juon jotaa hiilaritont paskaa ! Mielellää en jois mitää. Eikä mitää mäkkärijumituksii, vaa meikä alkaa käymää lenkeillä. Oon siis menossa nyt ysille, ja mulla on kaikkea; on tukarijuttuja, kerhonohjausta, isostoimintaa jne, mut kyllä mä pystyn !:) Oon vahva, tiiän.

Mulla todettii pari vuotta sit keskivaikee masennus ja lihoin sillo paljon, nyt haluun olla pieni ja siro. En haluu pelkkää poikien huomioo, mut ois se kiva jos pojatki huomios jossaa muualki ku netis. En usko et alan salil käymää, ja tiiän et teen väärin, mut alotan sen et hyvä aamupala, koulus ruoka, ja sit kotona jotain vähäsen ja iltapala. Iltapalan söisin ennen ysiä. Kävisin lenkillä, menisin kävellen kaikkialle. Ei enää snägäreitä aamun pikkutunneilla humalas, eikä todellakaan heseä / mäkkäriä tai kebabbia ! En tykkää oikeen salaateista, paitsi kanasalaatista, joten pläh ! Noh, huomenna ( tai siis tänään ) kerron mitä oon tehny jne ! Ja käyn punnitsemas itteni. Toi 64-vitun-kiloa on pari vko vanha juttu. 

 

xoxo, soulles

ps tein tänää 50 vatsalihast ja 100 selkä !:)