Helou ! Mutsi sano mulle et oon lihonu lisää. Olin viikon ilman karkkia ja lihoin kilon ?! WTF. No ei voi mitää. Alotan zumban ja salilla käynnin ! Toivon et tää onnistuu ja on realistista. Laihtuu ainaki 15 kiloo ens maaliskuuhun ! 9 kuukautta ! Otin kuvat lähtötilanteesta, viäl en kuitenka niit laita tänne, laitan vast sitte ku on tapahtunu jotaa edistystä ! Lähten 5 kg, sit laitan 65 kg - 60 kg - kuvan ! Koitin valita neutraalit alusvaatteet !  Kävin ostaas eilen uuet farkut, tuntu tosi pahalle ku piti ottaa 29/32 tuumakoko. Haluisin siihe 26-27/32 ! Mut joo, palaillaa !